Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Dec 2024 16:31:08 +0200

Tere!

Hiiumaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/31278 
aadressile Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Kõrgessaare alevik, Nõmmerga tee 1a 
(suvemaja) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Avalikult kasutatava tee kaitsevöönd on lähedal

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27214482>  (menetlus nr: 
466816), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Hiiumaa Vallavalitsus) või menetleja (MARIA REINO) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister